SETIAP KLIK ANDA MEMBAWA MAKNA YANG BESAR KEPADA SAYA

 

Mudahnya kita ditipu dan tertipu......

Baru-baru ini dunia internet gempar dengan video yang kononnya adalah video malaikat yang turun dari langit di atas Kaabah. Dan majoriti orang percaya. Kenapa kita mudah percaya pada benda-benda sebegini? Tak ada ke hamba Allah yang celik IT untuk mengkaji video tu? Alhamdulillah ada juga hamba Allah yang sanggup memperbetulkan semua ini. Wahai umat Islam, janganlah kita mudah terperdaya dengan perkara-perkara yang tak masuk akal ni. Orang bukan Islam tergolek-golek ketawakan kita yang terlalu taksub dengan video ciptaan mereka.

5 comments:

Lelord said...

wallahu'alam...ade dh tgk kedua2 video tu

Tomato Gurl's Life said...

boleh rakam ker gambar malaikat??nabi yang tengok malaikat pun pengsan..ni kan manusia yg syumul...hurm..renung2kanlah...

Malek Ku said...

tgk pun dh tau menipu jer

aSmiDar said...

kita mudah terpedaya..
kafir laknatullah plak mudah memperdaya....

~Mika Darkness~ said...

saiz malaikat x sekecil tu. Nabi pun sndri leh pengsan tgk malaikat. cmne lak die yg nmpk malaikat leh siap rakam n x gentar ckit pun? nmpk sgt ni org yahudi punye keje! nk mmpermainkan org tp x sedar yg die tu just a silly human!

the one who's making this is such a big idiot! he/she has to think carefully before making such a silly video! D:<