SETIAP KLIK ANDA MEMBAWA MAKNA YANG BESAR KEPADA SAYA

Monday, August 23, 2010

TREND TUDUNG ZAMAN KINI

Dapat dari facebook. Ada tak sesape yang leh pastikan sume ni? Betul ke takleh pakai camni?

5 comments:

cikShomel said...

psl sanggul ni sy pon x taw..tp bole bace sini...entri sy psl tudung ni.
http://byezue.blogspot.com/2010/07/sanggul-arab.html

sizuka[Izzati] said...

dlu ada pnah baca psl ni.ada yg ckp boleh sbb still menutup aurat.ada jgk yg ckp memang hukum haram sbb menampakkan 'rupa' rambut walaupun konon2nya.tp kalau fikir logik kan bila dah sanggul besar gedabak dah tentulah org dh boleh assume rmbut pmpuan tu pnjg kan?jadi bila org dh dpt assume bermakna aurat terbuka la kan?sy rase lah.kne rujuk kpd yg pakar lg ni.

nurul lalala said...

sangat setuju..tujuan pakai tudung adalah utk sembunyikan aurat. kalo sanggul da terjojol camtu bukan ke same cam tunjukkan aurat?ianya sama cam kita pakai baju jarang...menampakkan gambaran aurat kita..wallahualam

Muhammad Hanafi Bin Sulaiman said...

salam... menurut apa yg saya baca, memang benar ada Hadith tentang Rasul menegah pakaian mcm ni.. tp sy lupa Hadithnya.. tp sy mmg pasti

orangeinmymind.. said...

sy pun stuju!!