SETIAP KLIK ANDA MEMBAWA MAKNA YANG BESAR KEPADA SAYA

Sunday, August 22, 2010

PERINGATAN UNTUK KAUM WANITA

Khusus untuk kaum hawa. Kenapa pakaian baru kena dicuci dulu sebelum pakai TERUTAMANYA pakaian dalam@bra? Sila baca. PENTING.


Tolong sebarkan ke semua kenalan & e-mail rakan2 anda, khususnya wanita. CUCI BRA dan PAKAIAN2 BARU Anda, sebelum dipakai, ramai orang yang melakukannya, ini sebagai peringatan bagi yang tidak melakukannya. Baca dan persiapkan diri anda untuk melihat gambar ini. Kami tidak tahu parasit apa yang didalam pakaian kita membelinya. Ya ALLAH, menjijikkan, kirimkan ke semua wanita!!! CUCI BRA BARU ANDA sebelum anda memakainya!! Jadikan kebiasaan mulai dari sekarang untuk mencuci pakaian baru anda sebelum memakainya, ini SANGAT PENTING!!! . Larva bertumbuh dan bersarang dalam pori2 dan dalam luka payudara, sesekali mahkluk jahat>larva

6 comments:

Tomato Gurl's Life said...

cik tom pernah tgk video ni kat utubee...eeii seraam!!

papadam said...

ngeriiii

NuZmEEn'S said...

Eeeeeeeeee geram tgk gmbr ni. Rasa nak korek jek... Alhamdulillah la i jenis org yg mmg cuci apa2 pun pakaian baru. Mmg dah dilatih mcm tu dr kecik.
Owh god....

zalizalu said...

eeee speechless betol ker ad ulat gni?

Moque ^_^ said...

perghh..ngeri la pulak aku tgk..huhuhhu..

nam5wym said...

eiii seram laaaa....
tq for info...