SETIAP KLIK ANDA MEMBAWA MAKNA YANG BESAR KEPADA SAYA


8 comments:

Solihin Zubir said...

mmg bodoh..

suaramalaysia said...

hmm..xde nak komen sgt..sebab kita bukannya tahu kebenaran di dunia ni..
kalau yang merokok kena ckp bodoh kat dunia akhirat napa lak yang isap dadah x kena ckp bodoh dunia akhirat?
ish2 dunia2....

si biskut said...

aku seowg perokok,tapi aku bukan bodoh cuma kurang cerdik.Tak hisap rokok tak semestinya cerdik.Aku jahil bkn sebab aku hisap rokok.

Chaon Cornerz said...

macam2 orang cakap pasal perokok nie.. tapi kalo dah perokok tegar cakap la ape pun memang takkan faham2.. =)

HaNTwO said...

emmm perlu ke cakap seseorang yang merokok tu bodoh??? islam ade cakap cmtu ke?? emmm dunia akhir zaman..

tieha ismail said...

boleh pk sndri...rokok tuh langsung xde kebaikan...sume yg datang hanya keburukan...kalo dh degil xmo dengar ckp tuh, nasihat cmne pon , memang cam hampeh laa..hantar la ulama ke..pm ke...memang dasar !

pohon subur said...

perokok!!!, yg pasti adalah pengotor, cuba kita tanya kemana perginya puting rokok kalau tak ke longkang, dijalanan atau dalam tandas tak kira tempat, menganiayai diri sendiri,rakan taulan bahkan anak isteri serta keluarga dgn asap toksid dan juga tidak menghormati orang yg tidak merokok. Mereka inilah yg melahirkan golongan pelapis penagih rokok, apa tidaknya kalau dah anak yg disuruh beli rokok. Pendidikan awal yg paling berkesan adalah contoh dari kedua ibubapa.

"My name is Akma, and I am not a terrorist" said...

kawe x bapo pahe...sebak kawe ore penang...