SETIAP KLIK ANDA MEMBAWA MAKNA YANG BESAR KEPADA SAYA

Saturday, September 4, 2010

KATY LIM HINA ISLAM

Lagi bermain dengan sentimen agama. Kali ini Katy Lim pula. Setujukah anda kerana tiada hukuman berat terhadap Wee Meng Cheec @ Namewee maka kejadian serupa ini akan muncul dan muncul lagi? Apa nak takut? Bukan kena apa-apa pun. Tapi kita yang baca@dengar ni yang panas hati. Apa cerita semua ni? 
 Inilah dia ayat-ayat berani mati dari kaum Cina. Bukan hanya Katy Lim malah ada pembelanya, Darren Wee yang tak boleh terima teguran umat Islam dalam facebook. Siap maki-maki. Apa ni? Ni bukan setakat kutuk Melayu, hina Melayu. Ni dah melampau siap hina ALLAH! Harap ada la tindakan pihak berkaitan. Janganlah bila keadaan makin parah, baru nak bertindak!
 
                                                  

12 comments:

dunspeak♥ said...

makin ramai yang jadikan facebook sebagai medan untuk hina Islam..hmmm

~Mika Darkness~ said...

WTH with that cina??!! kurg ajar mcm nk mmpos! sialan! grrr!!! D:<

sizuka[Izzati] said...

gila lah dorg nih

noor afzan said...

arr..dia ni mmg tak habis2..

papadam said...

harap2 ada la tindakan pihak berkuasa. harap2 la... jangan pihak berkuasa pun 'takut' pada cina sudahhh

nabilah said...

haih..kenapa suka sangat bukak isu macam ni kat facebook???duduk elok2 tak boleh ke...

Myzul said...

harap pihak berwajib ambil tindakan..jgn biar agama islam kita dihina

Almy said...

ya..isu ni tak boleh dibiarkan..sehingga taraf memijak dan menghina Islam.. ini dh lebih...

beLLa said...

macam2la skrg neh. fb dah jd medium lepas geram y keterlaluan.

MaryamJamilah said...

kat Neraka nanti baru la teringin masuk Islam. biarkan aje. Tuhan taknak bukak pintu hati dier, sampai bile2 korang tegur pun asik2 babi. diorang gak yang makan babi tu. pelik kan? diorang makan babi, tapi asik kutuk babi. :p

MaryamJamilah said...
This comment has been removed by the author.
mera zati M.z said...

adoiii tak habis2 ngan isu racist nih...meluat laa ! -____-