SETIAP KLIK ANDA MEMBAWA MAKNA YANG BESAR KEPADA SAYA

Wednesday, September 1, 2010

TERAPI MENANGIS

Jangan pandang rendah kuasa airmata seorang manusia bergelar wanita apabila menangis!

Selain kajian yang membuktikan kaum wanita lebih bijak berhadapan dengan masalah berbanding lelaki, airmata wanita juga sama hebatnya. Satu kajian telah dilakukan di Hospital St. Paul, Amerika menunjukkan sebanyak 85% kaum wanita mengakui mereka lebih tenang selepas menangis. Kebanyakan wanita mampu tersenyum dan mereka mengakui kembali tenang selepas seharian menjeruk rasa tertekan. Wah best kan jadi wanita. Tension aje, nangis, settle masalah. Jadi lelaki payah sikit, malu woo kalau nangis..

7 comments:

Black_roses92 said...

laki nak ngs boleh je.. kalau tak nak malu, nangis le jauh2 daripada orang ramai. huhu.. rendahkan ego sikit

perempuan, sebab kalau dia dah sedih, terseksa taw,, huhu.. pedih2.. ;D

papadam said...

huuuu... hu.... aku nangis baca entry ni.

Atsuko Ichirou said...

nangis.....?
terapi tu....
huhuu

Huda Engku said...

huhu.
smlm baru pas nangis.. haha.
5 minutes or so then ati da tenang, minda clear sket nk pk penyelesaian kpd masalah.
crying is a coping mechanism, it doesn't mean that u're weak when u cry kan..

Moque ^_^ said...

air mata aku mesti nak kuar klu tgk cite hindustan..huhhuh..tp cover2 takut kantoii..muahahaha..

armouris said...

info tentang menangis di SIHAT SELALU - Kenapa Perempuan Lebih Banyak Menangis

Aziati Zolman said...

baru lepas nangis sekajp tdi..betul la..pas tu memang rasa tenang...hehehe