SETIAP KLIK ANDA MEMBAWA MAKNA YANG BESAR KEPADA SAYA

Thursday, September 16, 2010

HUTANG ABBY, TUNANG MEMEY

Pelakon Norman Hakim, 34, atau nama sebenar beliau Mohamed Norhakim Zaidon, dengan Suhaiza Suhaimi atau lebih dikenali sebagai Memey, 22, selamat melangsungkan pertunangan di kediaman Memey di Felda Tenggaroh Selatan 1 pada 13 September lalu. Pada majlis yang bermula pada pukul 4.30 petang itu, rombongan lelaki membawa lima dulang hantaran dan pihak perempuan membalasnya dengan tujuh dulang hantaran. Spekulasi hubungan cinta mereka akhirnya disahkan dengan pertunangan ini. Menurut Memey, mereka akan berkahwin selewat-lewatnya awal tahun depan. Tapi disebalik berita gembira ini, terselit satu kisah yang memalukan.. Apa cer???

Norman Hakim dikatakan masih berhutang dengan bekas isterinya, Abby Abadi wang hantaran sebanyak RM11,111.11! Wow banyaknya! Kasihan Norman, botak la kepala fikir mana nak cari duit. Hantaran untuk Abby dulu tak settle lagi ni tambah HUTANG dengan hantaran untuk Memey pulak. Kepada Memey, renung-renungkan adakah Norman calon suami terbaik anda? Baik ke? Opsss!!!

8 comments:

Gildo Kaldorana said...

Oh, ini bintang film ya. Enak kalau jadi bintang, kaya kan.
Salam kenal

najib said...

dah memang perangai norman mcm itu,patutlah ramai xsuke dier skang

papadam said...

betol2... sya pun ada entry pasal ni. pk la baik2 ye memey

yahaya said...

bayor hutang dulu..ishh nk kahwin lagi

Azura Ani Salaim said...

apalah lelaki macam ni....

BezBuddy said...

pdn muke norman...ad ati nak kawen laen...ceitt

bloggerman said...

kencing kuat,,,kata x de apa apa la'
piiirahh

Rizuan Ismail said...

itulah artis..aritu dok kate xde ape2..tup tup dah tunang..ish ish..baguih la..ikut care islam