SETIAP KLIK ANDA MEMBAWA MAKNA YANG BESAR KEPADA SAYA

Tuesday, September 21, 2010

1 KELUARGA MENCURI DI AL-IKHSAN

 
Tergamam, terkejut, lucu, rasa nak tergolek gelak dan macam2 lagi perasaan bercampur-baur bila tengok makcik ni mencuri. Hebat taktik dia. Tak percaya sila tengok dan komen la apa pendapat korang! Ops jangan curi guna taktik ini ye...!

8 comments:

ribena.illina said...

ha dah tgk dah. tah pape jek mencuri 1 family. ish3

Solihin Zubir said...

sengal tul.. dh tua nk mampos pon mencuri lagi..

Miecyber said...

Ya Allah ,dasyatnyer keluarga nie...

ken said...

macam ini pun boleh! =/

RanDomApple$ said...

dah terdesak la tu..haha

+akufobia+ said...

diorang ni terlupa akhirat kot.

aNa d'sKoDenG said...

eeii..mencemarkan org2 yg bertudung..berbaju kurung...

Cute MuM said...

mesti pakai pon sebab nak mencuri kot.. dapat cover line...