SETIAP KLIK ANDA MEMBAWA MAKNA YANG BESAR KEPADA SAYA

Monday, January 17, 2011

KEPADA SEMUA FOLLOWER

Saya dengan penuh rasa kesal ingin memohon maaf kepada semua follower saya yang saya tak follow balik sejak akhir-akhir ini. Jangan ingat saya sengaja kerana sesungguhnya saya memang tak sengaja sebabbbbb...
Saya dah cuba untuk follow anda balik. Tapi bila nak follow, saya tekan sign in as different user, tapi dia tulis we're sorry, we are unable to handle your request. please try again or return a bit later. Masalah ni saya alami agak-agak dah 3 minggu. Saya tak dah tak reti dah nak buat macam mana sebab saya bukannya celik pun hal-hal gini. Kepada semua follower, nanti bila masalah ni dah settle, saya akan follow anda balik. Kepada sesiapa yang tahu macam mana nak selesaikan masalah saya, tolonglah share.. Kesian saya.. :)

6 comments:

Pak Teh said...

as salam...cuba g ke internet option kat control panel (tekan button start), kat menu general click "delete" browsing history..mungkin ni salah sebabnya..maaf kalo tak berjaya

nabByla said...

isyhh xpew.. jgn wisau. kui3!

papadam said...

ala bucuk2... hahaha... sweet gambar awak nangis. sian kucing/anjing tu lemas.

sayang-you said...

matahariku..
>>>>dah try tp x bjaya gak..papepun tq :)

zetty said...

ades...ciannye

Mawar Merah said...

Xpe.. Ti follow2 an bila da blh..