SETIAP KLIK ANDA MEMBAWA MAKNA YANG BESAR KEPADA SAYA

Saturday, March 19, 2011

PERLUKAH SEKSI?

Perlukah berpakaian seksi? Maaf, saya bukan nak komen pasal gambar Miera Liyana kat atas ni. Tak ada kena mengena pun. Sekadar gambar hiasan yang dicedok dari ohbulan. Tapi perlukah kita berpakaian seksi dalam menjalani kehidupan seharian kita?
Atas alasan apapun, perlukah kita seksi? Kalau tak seksi, tak menarik ke? Tak cantik ke? Seksi subjektif sebenarnya. Ada orang kata, perempuan pakai baju kurung pun nampak seksi. Apa pendapat korang? Perlukah kita seksi untuk tampil kelainan? Atau perlukah seksi untuk kena tema pada majlis tertentu? Pada saya, tak seksi pun meletop apa.. Tengok Dato' Siti Nurhaliza, ada ke gambar beliau yang seksi? Tapi tetap cantik. Lagi 1 contoh, Lisa Surihani pun cantik tanpa seksi yang keterlaluan... Kan kan kan?

28 comments:

Bella Bell said...

setuju..lisa sangat cantik dan dia x la seksi sangat...hehhee..

afuan shah said...

x perlu langsung lah!!
:)

Nonie said...

seksi lg buruk sebenarnya...:)

ika zulaikha said...

sape pompan dlm gmbr tu??
plakon mesia ke??

nora said...

makk aiii...biau betulll... ishhh..ishh kita yg pompuan tgk pun seram...malu la skit dik nonn oiii.. perghhhhh...tak cukup kain tuhhh...

analoque said...

hmm pd pndapat saye..term "x la seksi SANGAT" patut hapus terus..
sexy is sexy..
xde seksi sikit n seksi banyak..hee~
hmm artis nih budak sekolah lagi ni..kalo x silap hr tu masuk paper tayang ketiak hitam pakai ceongsam..adeyy..agak2 laaaa..

HATYCIKNUURUL said...

makkk oii,..sape die ni?,.nk pblsiti murahan la tu smpai nk mnnjuk2,..gile,.,.

wany said...

seksi tu tak senonoh la ..

yuyu aziz said...

Tak perlu.

Tak patut.

Berdosa jika muslim.

:)

Nice blog and love this entry.

yuyu aziz said...

Tak perlu.

Tak patut.

Berdosa jika muslim.

:)

Nice blog and love this entry.

Journal Diet said...

adoi!! ape ke jadah pakai mcm tu? baik bogel ajer. bala tuhan nanti, menimpa semua. bukan ajedia sorang

Naz Zara said...

short cut nk naikkan nama laa tu..knapa laa bla dunia makin maju, dakwah sana sini tapi ada jugak yg msh bfikiran cetek..

Cik Yana said...

Arkkk! Malunyer tengok baju die pakai.

Entry terkini: Olahragawan Negara bagi :)

Pyka Rahmat said...

siapa miera liyana?

kakyon said...

sexsi untuk apa? utk memalukan diri sendiri..

ain revival said...

berd0sa orang y memakai pakaian seksi...orang yang tengok orang memakai pakaian seksi pun bdosa~

♀ syera teli ♀ said...

kalau fames sbb seksi ,
publisiti murahan je tu.

perondajaketbiru74 said...

seksi tu universal tapi bagi kita yang dilahirkan dalam komuniti bangsa melayu yang penuh dengan sopan santun dan adat resam tidakler elok dan bukan melambangkan identiti kita yang sebenarnya. Islam pun tak bagi kita tunjuk aurat kita. apa pun gua respect Ana Rafali yang sentiasa menjaga imejnya. Publisit memang bagus tapi kalau dah murah sangat orang akan menyampah....

DaK CoMoT said...

ish2....berfikirla sebelum bertindak......

+akufobia+ said...

seksi la best.baru nak kena seksa.

solo molo said...

artis zaman sekarang suke dedah sana desah sini...

acan ketot said...

seksi??
perlu lah kowt ntok mereka yang seksi..
2 yg depa dowk tayang2..

shark said...

dah x kesah org kita pakai cmni..
lg truk ada.

selera4u said...

jawapan dia lagi hebat. dia kata "nampak sikit aje, bukan banyak. Dah memang mentaliti org kita macam tu". Bagi sya, mmg dia cari short cut nk femes....

Apa Yang Panas said...

pcy tak dia baru pas ambk result spm :)

mAgiKaKoTaK said...

sekeping ja badan pon masih nak tayang..dunia oh dunia..kalo badan 4 keping pon xpayah la tayang..aurat tu..

josrevalution said...

seksi!!.aq rse..seksi di zman skg perlu kot..huhu...tanpa seksi siape lah mereka(awek)..hahaha...tpi kalo nak seksipun kene lah bertempat...folo this blog folo me back yer....

trik login 2 ym dalam satu pc



masaalah login ke gengblogger!!tolong??

NurAsyikin said...

no need i think. buat ape nak tunjuk kat orang? no need. itu aurat kan. nak tunjuk nye kite aje yang ade. orang laen tade. puihh.