SETIAP KLIK ANDA MEMBAWA MAKNA YANG BESAR KEPADA SAYA

Tuesday, March 15, 2011

PENTINGKAH PARAS RUPA?

Pentingkah paras rupa dalam mencari pasangan? Kita selalu dengar ayat, paras rupa jatuh nombor 2, yang penting budi pekerti. Tapi, jika seseorang tu paras rupanya kurang menarik, adakah anda sudi memulakan salam perkenalan?
Perlukah muka yang kacak@cantik menjadi ukuran? Kalau muka sekacak Aaron Aziz, mesti takkan reject punyer.
Tapi kalau sebaliknya, jangan haraplah nak dekat walaupun sebagai kawan. Persoalannya perlukah paras rupa dititikberatkan? Tidakkah anda rasa mempunyai pasangan yang kacak@cantik ini merbahaya kerana ramai yang tunggu peluang untuk mendekati pasangan anda? Jom share pasangan macam mana yang anda nak, yang kurang kacak tapi "selamat" atau yang kacak yang "kurang selamat"..

21 comments:

**Sy!eRA_N** said...

syiera bucuk suka yg sdg2 ajer..sng nk jaga..=)

zikeryhassan said...

sumone yang sedap mata memandang je

shereena said...

sy x kisah mana2 asalkn dia pndai buat lawak.hahaha^^

Little Orange said...

yang hensem nih lah paling susah nak jage.. bab kate cg orange~

Wage Rudolfsupratman said...

zaman sekarang paras muka mungkin no.10,yang penting dompet/poket tebal.buktinya banyak gadis2 memilih lelaki tua sbg pasangan hidupnya.

buuwa said...

cantik or hensem tu subjektif.. dependsyang menilai... ^_^

HATYCIKNUURUL said...

yg sedang-sedang aje,sdap mate mmndang,.yg xsehensem si Aaron tu,rse xdpt kot,.huhu,..

**Sy!eRA_N** said...

jom join contest syiera bucuk..

Pacek ABU sifir said...

aku ade kenal sorang makhluk neh.. agak lawak.. nak boy y hensem n poket tebal tp diri sendiri................

skarang neh hati prsaan tak penting bg ssetengah orang.

Sharienz Sz said...

rupa paras x penting..
yg pentg jujur,baik dll..
tp klu dpt yg hensem tu kira bonus..
of kos la suka jg n brsykur.. :)

akmal said...

kalau terlalu cantik@hansem. susah juga nak jaga. :)

Zaty Anuar said...

sedap mata memandang udah memadai :)

Nadhirah-chan said...

saya suka jenis tak terlalu menonjol . biasa-biasa je dalam apa yang dia buat . hehe :)

amira azhari said...

lumrah lah kalau manusia suka sesuatu yang cantik dan menarik....dah tak boleh lari punya...tapi kalau muka je encem/lawa ,hati banyak itam...apa guna

♀ syera teli ♀ said...

kkdg tgk gak paras rupe .
tp btol gak, kkdg law dpt yg hot2 ni byk dugaan . hehe

Journal Diet said...

penting. asal mata x rasa serabut ok lah. sedap dipandang. kalo tip top sgt, susah jugak. asik jeles/risau etc etc....

Paan Sabri said...

muka comel baru la ade sebab nak setia.. hehehe

paanthology: gelak petang sorang2[gambar kelakar only in malaysia]

Wahida Nasution Thakhrim said...

cukup la kalau lelaki tu kacak dimata saya aje.. he3

shahirahkhairudin said...

yang sedang-sedang saja.. yang penting dia setia.. hiks !

fahmi said...

cantik sgt kang tbeliak bjik mata kwn2 aku nengok, wt pe lagu 2..

klau nk bkwn pn tngok rupe dlu, hmm baek bakor jer yg mcm 2...

sebaik2 perkara adalah yg sederhana...

shark said...

bagi saya??
of kos pnting..
tp lg pnting prangai:)