SETIAP KLIK ANDA MEMBAWA MAKNA YANG BESAR KEPADA SAYA

Thursday, July 22, 2010

WANITA GEMUK CANTIK

gemuk itu cantik

Sape kata pompuan kalau gemuk tak cantik, tak laku? Haa ni 1 fakta menarik I baru baca. Kat Mauritania, budak berumur 4 tahun dah dipaksa makan byk utk gemukkan badan sebab pada pandangan diorang, pompuan yg kurus tu miskin, tak subur , tak layak dihormati dan automatik tak layak berkahwin. Tp kalau pompuan yg gemuk pulak dianggap cantik, menarik, kaya dan simbol wanita sempurna. Lelaki kat Mauritania pulak letakkan syarat pompuan yg nak dikahwini tu mestilah ade lapisan lemak kat perut. Bagi yg dah berkahwin, diorang kata, bila badan diorang kurus, suami diorang akan dingin di tempat tido dan lama2 diorang akan diceraikan. Macam2 kerenah manusia kan???

1 comments:

cek tipah said...

wahhhh... menarik sungguh,,
klu cm tu i dLm golongan yg cantik + mnarik + kaya + sempurna la yer...
wik wink wink..
*pasan jerk lebey*
=))